Klockan blev sent.....

Kanske inte för alla andra en fredagkväll, men jag tänkte faktiskt somna i tid!

Vilket egentligen är totalt omöjligt med tanke på att mitt sovrum just nu är ockupperat.. Orka sova på soffan och ha dö-ont i ryggen imorgon? Neeh... Får sitta här och tycka synd om mig själv till studiomannen är klar, resultatet blir juh fint iallafall! =)

Har haft en bra kväll på jobbet idag, Lilleman var med en stund tills M kom hem från jobbet, han charmade verkligen in sig hos min damer - Lilleman dååra! Efter jobbet blev det en visit hos svärföräldrarna och när vi kom hem fick vi besök och nu är klockan som sagt sent! Imorgon är det dags för ännu en kär arbetsdag =)

Aa, denna helgen känns inte speciellt givande för att blogga,
blir nog mest en massa dålig arbets-uppdatering men det får man stå ut med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0