Jobbedags!

Dagen har sakta men säkert smugit sig förbi..

Och nu efter en stund kusin-bus är det dags att bege sig mot arbetplatsen! Fredagkvällen är räddad.. =) Hela helgen med för den delen, slipper man fundera ut något annat ^^,

Fick resultatet på min andra inlämning också, högsta betyg med en fin kommentar från min lärare vid sidan av; "Om du hade tagit hand om mig på min ålders höst, då hade jag känt mig trygg J !" - då blir man lite glad! =)

Prov om två veckor, smarta ginis har juh självklart planerat in provet dagen efter att jag jobbat natt.. Går av 7:15 och ska ha prov klockan 9:00 - det är så j*kla typiskt mig, men det ska väl gå vägen, hoppas jag! =)

Hörs kanske ikväll om jag är pigg nog till det, annars får ni ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0