"Har han löss?"

Har jobbat ikväll som sagt, satt och tittade på "Kvällen är din" tillsammans med mina damer! Det var väl relativt underhållande, härligt att se när vanliga människor kan få credit någon gång och inte bara de som är kända i folkmun.

En av dom fick spela piano tillsammans med Robert Wells, mina damer kände självklart igen honom! Aa, han var så grann så, enligt dom. I slutet av uppträdandet sa Robert att han skulle kunna komma ut på äldreboenden och göra små spelningar, för att liva upp i vardagen för de äldre.

"Hörde ni? Han får juh ta och komma hit!" sa jag exalterat till mina damer.
Jaa, den ena hör juh sämre än den andra och missförstånden började trilla in...

Ett av dom...:
Dam1 - "Om jag fick tag på honom skulle jag klippa honom! Karlar ska inte ha långt hår!"
Dam2 - "Skulle han komma hit och klippa sig?"
Dam3 - "Sa ni att han hade löss?!!"

Hah, vilka hjärtliga skratt det blev av tokerierna!

Sen tror jag mina damer satt på ljugar-bänken idag, enligt dom hade de skridskor i garderoberna och varsin motorcykel parkerad i garaget där hemma.. Ja, det kunde juh inte jag veta, sa dom, jag har juh aldrig varit hemma hos dom! Sant, sant.. (;

Fast jag är nog ganska lättlurad med tanke på att de förra veckan smällde i mig att det hade snöat ute =D och med den konstiga väderleken vi har är det inte så konstigt att jag trodde på det! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0