Handledare/Störobjekt?

Denna kvällens TV-tablå suger, i-lands problem á la ginis!

Jag har faktiskt varit ute och kört ikväll! Först gick det jättebra hem till svärföräldrarna, på vägen hem gick det lite mindre bra. Jag tror att om Transportstyrelsen hade sett vad min "handledare" gör medan jag kör så hade de rivit det där godkännandet på direkten!

Jaa, trycka på alla knappar som finns i bilen, skruva med värmen, pyssla med sin telefon, peka på olika "snygga fälgar" som finns lite överallt längs gatorna vi kör på, haha! =D

Nääj, han är inte så hemsk, men ibland känner jag att jag inte hinner med att både köra bil och titta på allt som han ser/gör. Lyckades få motorstopp en gång, får faktiskt inte det så ofta, blir lika paff varje gång! Men känner ändå mig mer och mer hemma bakom ratten för var gång!

Imorgon ska jag och mitt lilla hjärta hem till Tebbeliina och Jååvan! Ungarna ska härja i trädgården och jag ska tvinga Tebbe att involvera sig i mitt skolarbete, mohah!

Ahh, nu ska jag inte dryga mig här mer, har gjort iordning en smarrig creme fraiche bombad med vitlök, det och lite morötter, mums! Kommer skrämma bort alla vampyrer inatt (;

Visste ni förresten att vitlök i örat kan skrämma bort en öroninflammation?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0