En timme på H&M! =)

Tiden går fort när man har roligt!

Kändes som att vi precis hade gått in när det var dags att gå ut! Och en sak är säker, det finns för mycket barnkläder! OMG! Jag vill juh ha allt till min lilla man! =)

Stannade på 1000-lappen idag, det hade lätt kunnat bli flera såna! Men jag måste börja tänka på att vissa saker "har han redan" - Theo behöver inte ett tredje par badbyxor även om dom där var vääldigt fina! Aa, jag är nog lite svag för det ibland!

Dock inte idag, jag har lagt band på mig, riktigt hårda sådana! Fast jag hade nog mått bättre om jag tagit med mig allt det jag ville hem! =)

Bild på en ny outfit;


Spindelmannen rockar fett! Älskar tröjan och jag är väl medveten om att den inte kommer se ut sådär länge, vitt blir skitt! =) Men det klär min lilla man och då ska han ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0