Då var det över!

Jordens undergång är över för denna gången, missade ni också det? (;
Jag är sugen på en intervju med Harald, höra hans teori om vad som gick snett denna gång!

Sitter just nu ute på lastbryggan på jobbet och tar en break, solen skiner, himlen är blå och kråkorna kraxar i träden bakom skjulen. Låter nästan värre än kraxandet i Ronja Rövardotter, de tävlar nog om vem som kan låta högst och vinnaren får det största boet!

Vem vet? Eller så tränar de inför Körslaget nästa år!
Jaa, i naturen är allt möjligt!

För övrigt är jag dundermätt, kökets gulasch skojar man inte bort! =) Mina raringar sitter just nu och smaskar på marängswiss, är oerhört tacksam för att jag är på rast, hade inte orkat en tugga till!

Och snart är denna dagen över, men misströsta inte, det kommer en ny imorgon!
Fast kanske inte om man frågar Harald Camping? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0