Tur att man är ensam hemma,

Det blidde ingen lunch idag, tur att man hade ett hg godis hemma ^^, Möjligtvis inte så bra för ämnesomsättningen att jobba med, inte heller att min bukspottskörtel ska behöva överproducera insulin, men gott var det! =)

Sitter just nu med en ansiktsmask, ser ut som ett spöke, rent ut sagt! Man får se det som att det är resultatet som räknas! (; Tvätten snurrar för fullt i källaren, tänkte hinna langa in en ny omgång före dagis-hämtningen, sedan är det bara hänga och vika kvar.

Hm, jag fick för mig att jag ville skriva om något nu,
- I guess I was wrong! =)

Förresten, varför säger man vit som ett spöke?
De är faktiskt genomskinliga..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0