Kan man skjuta vinden?

INLÄGG FRÅN DEN 17:E FEBRUARI! =)

"Fy för sören vilket skitväder vi ligger inne med!

Gahh..... Precis cyklat och lämnat Lilleman på dagis och det kändes verkligen inte säkert, som det blåser! o_O Helt f**king sanslöst! Jag är helt häpen över att det bara kan hålla på så här vecka in och vecka ut, jag åkallar de där plusgraderna som forskarna säger att vi har orsakat genom klimatförändringarna!

VART ÄÄÄÄR DOM...?!

Och vad är det för vind som är på besök? Nordanvinden i jätteversion? Lyktstolparna svajar och man håller på att köra av vägen, har jag missat att det är stormvarning ute?!

Till och med mitt lilla hjärta tyckte illa om vinden; "Pang pang!" hörde jag bakom mig på cykeln. "Vad gör du hjärtat?" frågade jag Lilleman, "Jag skjuter på den där dumma som blåser!" - om det bara hade gått raring =)

Usch nej, nu ska jag äta en liten lunch, fortsätta känna mig blåst för att sedan gå ut i blåsten igen och cykla till jobbet, mork, har svårt för att vara positiv idag! =/"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0