HelloPeople.com

Jaha, då har denna dagen också tickat förbi! Har hänt en del förvisso; jobbat, kalasat och övningskört! =) Ikväll ska jag plugga, imorgon är det full fräs på jobbet igen, bööhh... Jag hinner inte med, säger som alla andra, jag behöver längre dagar - så jag kan ha ett liv!

Ahh, man kan tydligen inte få allt man vill ha här i världen! (:

Just nu är jag botten-trött, sitter och skummar runt på Aftonbladet, fastnade på en artikel om ett gammalt skelett som de kallar för "Hallonflickan" - tydligen hade hon en massa hallonkärnor i magen när hon dog, för 5.000 år sedan?  

Snacka om dålig matsmältning..... =)

Lilleman softar i soffan och tittar på Räddningspatrullen. Allt är lugnt och skönt, en stund till, grabbarna Björk ska ha spelkväll = HÖG VOLYM! Hoppas de gör något seriöst idag dåååå.... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0