Ajajaj (!)

Måndagkväll, spännande värre. Precis erövrat en dust med 3-åringen, humöret svänger en del kan man juh säga! Lite trug och bug och gap och tjat så är det hela över iallafall, nu ligger han fint i sin säng och tittar på Bumbibjörnarna! =)

Jag ska sätta mig med min berömda skolbok alldeles strax, tänkte bara kika inom här först! Har antagligen lyckats klämma en nerv i ryggen i lördags eftermiddag, hurra för mig! Ilar från nacken, ner i skulderbladet och ut i hela högerarmen.. Är riktigt öm i skinnet längs hela armen..... =(

Igår tog skiten stopp vid pekfingerknogen, idag strålar det enda ut i ringfingret, great!
Hade jag kunnat hade jag vänt mig om och nitat den där punkten i ryggen..

Men som vanligt så når man inte dit man vill!
Aja, allt för mig, boken nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0