Vi är vattenlösa (!!)

Jees gott folk, detta är ingen vanlig dag för detta är de vattenlösas dag!

Hah, neej så farligt är det inte, jag har bara fyllt två grytor med vatten på spisen, till kaffe/the och dylikt. Plus hela skurspannen inne på toaletten, ifall att man skulle behöva göra rent någonstans ^^, Tyvärr gick den planen en smula i baklås då Theodor tog moppen och dök den i spannen för att efter det "moppa" i vårt sovrum ...

Så jag fick glatt börja torka upp vatten i princip hela lägenheten hah! :)

Ska snart gå ut och möta upp Veve, hämta prinsipessan på dagis och sedan trava runt i byn en stund (typ tre timmar) tills vårt vatten kommer tillbaka -_-

Det är tur att jag inte bor ute i vildmarken för då hade jag kreverat efter ett par timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0