En dag på skridskor!

Jaa nu märks det verkligen att hösten och månaden Oktober är här, inte så mycket på grund av kylan och det stundande mörkret - med tanke på att de har lovat 18 grader på måndag så kan man inte alls rätta sig efter väder och vind när det kommer till årstider.

Neej, det är något helt annat som berättar för mig att vi drar oss mot vintern - KOCKUMS ISHALL HAR ÖPPNAT! - då är det Oktober! Och mina små hjärtan är där, jag ville också dit men med min vanliga tur ska jag såklart jobba!

Istället sitter man här i sin ensamhet och surplar kaffe, väntar på att klockan ska bli dags-att-sticka-till-jobbet. Tänkte försöka lura hit svägerskan på en kaffe, får se om det ger resultat eller ej!


Bild från Kockums Ishall, bilden är låånad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0