Lördag 6/11

Sitter och lyssnar på Michael Jackson - We are the world på min Xperia, hittade världens finaste version av den häromdagen när det stod städ på jobbets schema. Bara piano och trummor och hans underbara röst, inga stämmor, inget klydd, rent och snyggt!

Hah, ni kan tro att mina små tanter hade underhållning den förmiddagen ;D Skrååålande á la ginis, det är inte var dag det! Asch, älskar när de får skratta av sig, denna världen skulle verkligen behöva slappna av en smula och se varandras behov istället för bara sina egna.

Dagarna tickar i övrigt raskt mot en viss liten killes 3-års dag! Tårtorna är beställda, känner att det var säkrast så med tanke på att marsipan-"locken" är special beställda från London med konstiga mått - så om de inte skulle passa kan jag bara skylla på bageriet ;)

Hah, neej det ska nog inte vara någon fara! Vill bara att vår älskade lilla son ska få en underbar dag med mycket överraskningar och kuligheter!

Det är en ganska hektisk månad för Lilleman;
Fotografering
Första Tandläkarbesöket
Födelsedag
Utvecklingsamtal på förskolan
Lalandia

Varvat med dagis och andra småbesök, många intryck för den lilla mannen!

Men det ska väl gå det med, sen är det juh snart jul!
Snacka om att jag och hjärtat ska julpynta här hemma dåå!


Jag innan jobbet igååår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0