Förberedelsernas dag!

Ååh ja, idag är det mycket som står på tapeten.

Förutom att min kusins dotter fyller 3 år idag (!!) har vi även en annan lillkille som fyller 3 år imorgon! Paket-inslagning - som jag antagligen kommer få göra ikväll eftersom Theo inte kan låta bli att vara överallt och ingenstans ;)

Tvätt + städ står också på listan, tandläkarbesök och en titt-in på JYSK. Plus att ta hand om en sjuk sambo samtidigt som storasyster kommer från London om ett par timmar, gaah! Allt på en gång, tur att man är ledig från jobbet idag iallafall hah..

Har redan varit nere i förråden och lagt undan lite saker som vi inte använder och gått ut med alla våra sorteringssopor - papper, glas, brännbart mm.

Sedan ska självklart min underbara svägerska komma hit med sin lilla stjärna idaag!
Kaffe, kaffe heela da´n!

Ajaa, nu ska jag försöka locka upp M med en kopp kaffe, extra sockrad :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0