"Meh, jag älskar juh detta!"

Har en no-lifer-kväll just nu så har ägnat min dyrbara tid på mig själv
- vem annars skulle vara värd den?

Nej skämt och sido, både Michael och Lilleman sover. Dö-tiden har jag spenderat genom att läsa min blogg, både gammalt och det som ligger lite mer i tiden. Och en polett föll pladask ner i huvudet på mig - JAG ÄLSKAR ATT SKRIVA!

Jag älskar att ha en åsikt och jag avgudar min egen bloggsida! Min talan utåt i cybervärlden, härinne värderas ingen annans åsikt förutom min egen, min talan är den som gäller - passar inte det så vet ni vart krysset sitter!

Serious guys, it is back to the writing again!
Oh My God here she come, it´s the GINIIIIIS! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0