en ginis´s dröm!

Uppdatering online från bussen, mitt favourite place to be, you know..?

Tänkte uppdatera imorse men ett m*n*o satte sig brevid mig och förstörde hela min annars så trivsamma morgon. Antar att han trodde att mitt säte var utaför bussen med tanke på att han satte sig på halva mig, åh, kan koka för mindre!

Ajaa, har jobbat idag, stress, stress, stress och åter stress. Men det ska kännas att man lever säger de som vet bättre :D Just nu kör vi ut ur Veberöd och jag tror att sändnignen på mitt Comviq inte vill vara med sedan.

Sträckan mellan Veberöd - Sjöbo is a ded zone, ingen äger den, ingen skottar den på vintern, inget tele-nät är där, neej den finns helt enkelt inte på kartan. Men typ alla kör på den, konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0