Vilken ansträngande dag,

Jaha, nu sover alla utom jag ^^,

Theo däckade på soffan efter massor av plask och lek i badkaret, hann inte ens bädda klart hans säng innan han sov :| Det gick undan kan man säga, och nu har näste man slocknat på soffan, inte lätt att vara man idag!

Jag å andra sidan sitter och väntar på S och L - vi ska titta på GRINCHEN! :D
Äntligen någon mer än jag med dålig humor och smak för julen :)

Har varit och köpt mig en cykel idag, gör vågen gott folk! Det var inte fyra år för tidigt kan jag säga, älskar min nya rosa polare :D Min och Theos polare! Theo har haft en cykelstol och hjälm ganska länge, till och med två hjälmar har det hunnit bli, en med Blixten och en annan random helmet.

Finally så har vi hästen också!

Men det var inte lätt att få upp Lilleman i cykelstolen, inte till en början. Han var väldigt rädd för att cykeln skulle välta - mycket försiktig som sin mamma :) Fast efter att cykelturen hade startat fick den fortsätta ett tag, då skulle han inte alls av igen, hah!

Har varit lite ambitiös och fotograferat dagens göran;

Lilleman @ cykeltur med farsan!


En snäll Lilleman i badkaret tillsammans med Grodorna Boll, Bill, Bull och Ball - don´t ask ;)


Hah, min lilla stjärna!


Och såklart min nya Polare!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker ju faktiskt att cykeln ser vit ut :P Men visst jag kan ha fel :)

Är nyss hemkommen från sjukhuset... Får svaren senare idag...

2010-06-15 @ 09:59:45
URL: http://jemj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0