nattuggla,

Yees, då sitter man och vakar på jobbet inatt igen.

Nattschemat går sin gilla gång, jag är nog mer en dag-människa egentligen men man anpassar sig efter hur det är. Vid denna tiden blir jag oftast mycket trött, sedan runt fem-snåret piggnar man till igen, kör sista rycket innan man ska gå hem.

Tyst är det om inte annat, det är något mina öron kan längta efter ofta, total tystnad!
Och just nu är här mycket tyst, förutom skräckisen som de visar på femman.

Imorgon ska jag och Lilleman med Connie till Sövde, iik, första insjödoppet på fem-sex år (!) får se om bikinin fortfarande passar, annars får vi snurra inom affären imorgon innan vi sticker.

Ajaah, nu ska jag återgå till det väsentliga.
Tja, tja, sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0