Kvällsöppet,

Då var man en liten natt-bloggare meed!

Ofta att jag inte orkar sitta här så sent, men idag gör jag ett undantag. Sitter och väntar på att Sahara ska komma - och jaa, hon är lika torr som Gobi-öknen! :D Hjärtat kom precis hem från fisketuren i Ystad, inget napp på spöet men solbränd och fin är han iallafall!

Utbildad och klar är jag också, smörgåstårtan var juh självklart dagens höjdpunkt, synd att de inte skvallrade om den innan frukosten för då hade jag sparat mer tomrum i magen till den! Det vart mest repetition utav allt det man kunnat sedan innan fast det är alltid bra att damma av de grå lite då och då.

Var i Sjöbo vid fyra-tiden, möttes upp av Veve och Emilia på stationen, mina små hjärtan! Cyklade och hämtade Theo på dagiset, sedan vart det rakt till Kvantum för att inta dagens glass-ranson! Mums var det!

Redan imorgon blir det en ny glass-ranson, då med moster Snaa :D
Mjukglass med nussette - eller hur det nu stavas (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0