Vi är juh verkligen INTE kompisar!

Gud vad irriterad jag är på mitt nya hår (!)

Det gör precis som det själv vill, tovar till sig all the time, krokar sig, fular sig - jag är endast ett saxklipp ifrån att bli av med det... Arghh, tacka någon för mitt vanliga hår! Fy vilket snällt hår jag har egentligen, dom här tjocka asiatiska hårstråna kan åka tillbaka till Kina igen!

Som sagt kan jag lätt bli irriterad för småsaker, men det här är faktiskt ingen småsak för mig. Jag har typ aldrig tovor annars och nu har jag trehundratjugoåtta gånger om dagen (!!) Jag hinner bara kamma ena sidan och sedan kamma den andra sidan, när jag sedan ska rätta till den första sida så tadaaa *TOOOVOR!*

Nu har skiten fått sig en rejäl dust av silverschampoot, ska nog se till så att de där tjocka wannabe hårstrån/sytråd inte behåller sin tjocklek ^^, - en ginis kan när en ginis vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0