SJUUKA SVERIGE!?

Åh, vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Frida 24 blev mördad av sitt ex med en slaktmask, framför sina barn, bara timmar efter att hon fått vårdnaden över deras äldsta son. Åklagaren yrkade på livstid, vad gjorde Sverige?

Var finner man sympatin för mördaren? Som med mord i sinnet gjort detta mot sina egna barns mamma "För att vara säker på att hon inte skulle ta dom ifrån mig." som han själv sa till polisen. Framför sina barn tog han ihjäl deras mamma, den personen som betyder mest av allt under uppväxten.

Hur kan man göra så mot sina egna barn?! Att sedan rättfärdiga det med att det var för hans bästa, barnen då (?!) De kommer leva ett liv med vetskapen att deras pappa mördade deras mamma när allt hon ville var att de skulle få en trygg uppväxt.

Och vadå fjorton år? Vilka förmildrande omständigheter har de tänkt på när livstid tydligen var för mycket begärt?! Skjut aset eller skicka ner honom till något krigsdrabbat land där han förhoppningsvis blir kvarlevor till gamar. Detta är en skymf!

Ett skadestånd ska han få betala också (!!) TREHUNDRATJUGOTUSEN SVENSKA RIKSDALER! - Hennes liv var alltså värt ungefär lika mycket som Blondinbellas blogg?

Allt hon ville var att skydda sina barn, för det fick hon betala med sitt liv. Mannen som tog hennes liv kommer sitta inburad i mindre än fjorton år - tack vare vårt system "I Sverige är det rätt att vara brottsling och fel att vara svensk!"

Om han dessutom ler lite extra och tackar för maten som vi skattebetalare står för lär straffet halveras inom kort.

Jag tycker det är FAN att man inte själv får bestämma vart ens skattepengar ska gå, det är juh för fan jag som går till jobbet varje dag. Hade jag fått bestämma hade inte en kvinnomördande psykopat fått ens en rutten brödbit för mina skattepengar!

Vem vill egentligen finansiera denna människan?
SJUUKA SVERIGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0