Jag har så roligt..

..JAG MÅSTE SKRATTA!
- not!

What´s up bloggers? Själv sitter jag här (obvious) och funderar på om jag ska titta på Grinchen (again) - yees, that´s me, älskar att tjata ut filmer, musik and so on :D

Kvällen på jobbet har varit lugn, kläckte ur mig en ganska korkad men rolig kommentar, enligt mig själv - möjligtvis mina arbetskollegor också för dom skrattade åt mig iallafall ;D

Satt hos en av våra boende som kan bli lite orolig ibland, det bästa då är att bara sitta lugnt och prata tills oron dämpat sig. Helt plötsligt tog h*n sig för kinden och utgjorde ett ljud som lät mycket likt att det gjorde ont.

- Har du ont i en tand?
frågade jag kvickt, en avledande konversation ifrån det som h*n egentligen var orolig för.

H*n tittade mycket konstigt på mig utan att svara.

Blicken fick min hjärna att tänka på en sak och orden;
- Du har inga tänder va?
hasplade sig ur munnen på mig.

HAH, så jäkla typiskt mig, typiskt ginis!
Jag tänker typ aldrig längre än vad snoken räcker.

Skulle jag någon gång mot förmodan tänka längre än så brukar jag oftast tänka för långt och spårar ur fullständigt, aa, det är då inte lätt att vara en ginis och leva på 2010-talet!

Tillbaka till frågeställningen;

Grinch or not?

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

HAHAHHAHA de där var iof kul:P

2010-01-06 @ 23:55:19
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åååh grinchen!

Nu blir jag alldeles nostalgisk ju :P

2010-01-06 @ 23:57:42
URL: http://arealthing.blogg.se/
Postat av: veronica

ha ha ha, du har inga tänder, va? som jag skrattade, hi hi hi..:-)

2010-01-08 @ 23:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0