Me and my Compaq!

Godkväll folks!

Sitter här med min tio tummare och glider, finns inte mycket annat att göra en kväll som denna. Jag och Lilleman ska alldeles strax bege oss in mot badrummet - it is the bathinghour!

Idag har vi la inte gjort allt för mycket, mest tagit det lugnt och bara varit, skönt när det händer! Var ute med V och E på en promenad innan, gick upp om till T och J - där blev det cirkus kan jag säga haha :D As always.

Skönt att kunna prata med V igen efter många månaders tystnad, ibland är fienden närmre än man tror. Knappast första gången som en "nära vän" visat sig vara en varg i fårkläder. Antar att man aldrig kommer kunna skilja the bad ones from the good ones totalt, men man har iallafall lärt sig något utav det!

Kommentarer
Postat av: veronica

jag håller med dig! skönt att få pratat ut! kaffe nån dag? har blett mycket nu när emilia är dålig =/ kraaaaam

2010-02-18 @ 10:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0