Ulf Larsson - död?

Såg det precis inne på Aftonbladets hemsida, blev faktiskt chockad, han? Tycker att "legender" trillar av pinnen både här och var. På något sätt känns ens egen dödlighet verkligare när någon man känner eller en "kändis" går bort ;/ ..

Det känns väldigt tråkigt, Ulf var för mig "Den tjocka glada gubben på Teven" under en stor del av min uppväxt. Jag förstod inte så mycket av vad han höll på med och varför eller vad han egentligen var för något men han var alltid glad.

Nu på senare tid har man läst mycket om hans alkoholism, viktnedgång mm. Viktnedgången tog på något sätt bort min bild av honom, han passade inte längre in som den tjocka gubben och på så vis försvann min "gubbe" redan där.

Och nu är han borta för alltid, jag hoppas verkligen att han har det bra där han är nu och att han bringar mycket skratt i himlen till alla de som finns där, may you rest in peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0