..och så det vardagliga tjötet!

Får la dra till med ett ordentligt inlägg också känner jag!
Det var juh faktiskt därför jag gick in här ;D

Lilleman är med sina fastrar på babycaféet här i Sjöbo, kunde tyvärr inte följa med då barn över 1 år egentligen inte får vara där, men de får vara med om de inte är med sina föräldrar. Guldklimpen är väl hemma strax efter två någonting igen.

Och innan dess har jag massor som jag ska hinna med!

Just nu håller jag på att laga kvällsmat, lite tidigt kanske? Förvisso men M har fått för sig att vi ska ut och fiska (!) när han kommer hem från jobbet idag - ginis + vatten = no good shit man. Men jag hoppas på det bästa och att båten inte sjunker ;/ ..

Det blir kycklinggryta till kvällsmat, tänkte att den kan stå och puttra en stund och sedan svalna lite så kan man bara värma den på spisen när det blir aktuellt med mat.


Paprika, morötter (mest för att få lite färg) strimlade bambuskott, rödlök och färska champinjoner


Kycklingfilé som jag marinerade igår kväll ^^, Viiiitlök!


Min trogna kompanjon Trunte


Och så lilla jag, i min vackra hemma-outfit ofcourse! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0