NYRENOVERAD (?!)

GAARH! Gud vad arg jag är just nu, ännu ett i-landsproblem à la ginis är på väg. För alla andra är det kanske skitlöjligt, men för mig och speciellt M är detta rena hånet!

Hittade vår gamla lägenhet på blocket idag;



Bildens värsta;

Den vita byrån, som VI har köpt på IKEA, var en möbel till hallen (iochmed att vi slitit ut alla förvaringsytor tyckte vi inte att det var mer än rätt att köpa en snygg möbel som matchade lägenheten) har helt plötsligt flyttat in i vardagsrummet?!

Att vi sågade i det högra hörnet på byrån för att få in den vid rören som sitter i hallen tycks inte störa någon? Jag undrar just vad som står i hallen just nu, måste vara ganska tomt utan byrån?


GET MY POINT? Bilden är tagen INNAN vi sålde lägenheten.


Lägenheten den 15:e maj TVÅTUSENÅTTA


Det känns som att köket har stannat upp i tiden?



Vi, mitt uppe i renoveringen.



HUR FAN KAN MAN SKRIVA "NYRENOVERAD"
OM EN LÄGENHET SOM BLEV FÄRDIG I MAJ 2008?
GAH! Jag blir så frustrerad!


Hon fick allt av oss med lägenheten, trots det ringde hennes mamma till oss (herregud är människan vuxen) och krävde 3000 kronor av oss för DET VAR DAMM BAKOM ELEMENTET

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha... folk är roliga, man slutar aldrig att förvånas...

Nu ska jag göra flickorna klara och sen ska jag och mannen åka och skriva papper på huset. Sen är vi husägare ;)

2009-09-15 @ 07:14:17
URL: http://jemj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0