hick hick,

uää, jag har fått hicka ;/ ..

Tänkte precis gå och lägga mig men det är inte precis en bra idé att lägga sig brevid Lilleman med denna hickan, kommer få hela sängen att hoppa upp och ner juh! ;/ ..

Imorgon är det som sagt fotografering som gäller, efter det ska jag och Theo trava ner på byn, småtitta lite grann och sedan blir det nog hemgång - om inte lilla T bjuder på kaffe såklart ;D Det märker vi imorgon.

Idag har jag, M och Theo varit på något som heter St Bernstorp. Jag, dum som jag är, trodde självklart att St stod för Sankt men när vi kom fram stod det STORA BERNSTORP på skyltarna (?) Hm, sedan när förkortar man "Stora" med "St" ?

Sådana missar som kan förbrylla min lilla hjärna ibland.

Var först inne och tittade på fiskesaker, gääsp sa både jag och Lilleman och vandrade bort mot dryckeshyllan, det blev en fanta, en apelsin mer och en cola :) Hittade även en DVD hylla mitt ibland allt annat så 3 nya filmer till stjärnan blev det, bland annat Nalle Puh :)

Efter det skulle vi in på Media Markt men efter att ha sett den fullpackade parkeringen övervägde jag med mig själv och sa till M att jag helt enkelt inte orkade gå in där (A) istället gick vi in på världens största coop forum, de hade till och med smink (!) där, Loréal Max Factor Maybelline - aa, allt det där tjafset som de vanliga kosmetikabutikerna har.

Vad kommer härnäst?
Kolsyrat vatten inne på Systemet?

Ajaa, hittade lite smått och gått där med, bland annat en mus - till min dator, så nu är jag inte sladdlös längre, wii! :D En traktor-ljudbok och ett Blixten-målarblock slank även med samt lite mat.

Härligt att åka en runda en seg söndag och känna att man har rört på sig något iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0