..godmorgon!

Första gången på väldigt länge som jag faktiskt menar "godmorgon" och inte bara skriver det för att jag inte har något annat att skriva - och bortförklaringen om att jag egentligen inte menar det jag precis skrivit är en perfekt fortsättning på en torr ginis-morgonblogg!

Men idag började det hela lite annorlunda!

Klockan är halv 9 på morgonen och det är bara jag och Lilleman som är vakna :) Eller mjaa, M är nog lite vaken också iochmed att Theo konstant ska fråga honom "Pappa, är du vaken?" med den pipigaste dalt-rösten man kan tänka sig, haha!

Amandavardet, kan slänga sig iväggen jämfört med Theo :D

Och idag vankas det bröllop (+) Per och Angelika, Theos gudföräldrar ska gifta sig! :) M ska som sagt vara bestman och spela bröllopsmarschen på elgitarr i kyrkan (?) Låter kräjsyy men jag tror utfallet kommer att bli bättre än väntat.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och plugga in platt-tången i väggen, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0