glömt minnet hemma?

Man kan säga att min kamera gjorde det idag, eller egentligen så var det mitt minne som skulle komma ihåg minneskortet men uppenbarligen så laggar det lite i mitt hjärnkontor för kameran kom med och inte minneskortet ;/ ..

Därav blev det inga bilder från shoppingrundan och heller ingen bild på när Theo stod och kramades med en flaggstång i Staffanstorp samtidigt som han sa "Såå flaggstången" och klappade den fint, kodak-moment - no camera, got that feeling before?

Vi hade roligt iallafall, lite stressigt men uppfriskande!

Har tagit några eftersläntar-bilder nu när jag kom hem,
inte lika roliga men dock väldigt informationsrika!


Jag börjar med mig själv, Hello Kitty says Hello Ginis!
Blev inte mycket mer köpt till mig, blev desto mer till vår lilla stjärna! :)


Här har vi då Lillemans nya;
7 par t-shirts
1 st polo
4 par byxor
4 par varm-tröjor

Det mesta i Blixten som ni kanske ser! :)


Vintern och kylan närmar sig, därav en lite tjockare jacka till Theo!

Återigen har jag köpt ny mössa till Theo (!) uppenbarligen äter de mössor till lunch på dagis för det dröjer inte mer än någon vecka så är hans mössa puts väck, alltid lika roligt! Därför köpte jag två mössor denna gången så jag kan garantera mig själv att lillkillen har en mössa på huvudet även om den ena skulle "försvinna".

På tal om att mössor försvinner, igår blev vi av med vår andra Blixten-tjocktröja på 1 månad, visst är det härligt med föräldrar som inte kan se skillnaden på "Inte mitt" och "Mitt" (?)

Underbara vuxna människor och Lovely DayCare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0