Veckans DISS!

Aa, nu blev jag faktiskt irriterad! Satt och zappade mellan kanalerna, inget bra på teve men såg att Singing Bee var på trean och det programmet kan vara riktigt underhållande ibland! Självfallet var det reklam på kanalen så satte mig och väntade.

När reklamen väl var slut och programmet började var den första jag fick syn på
- ALEX SCHULMAN...

Gah, idioten är fan överallt! Aftonbladet, webben och nu på TV´n med, vart fan är världen på väg? Det ironiska i det hela är att om det inte är han som är överallt så är det fan hans stand-in störmuppiga lillebror som syns like everywhere! Fattar inte hur två idioter kan kännas som tvåhundra?!

Sjunga kunde han inte heller, som att jag hade förväntat mig det? -_- Typ ingen av de andra C-kändisarna kunde heller varken sångtexter eller melodier, inte ens Jag vill ha en egen måne (?!) - vem kan inte den? Den är nästintill klassisk!

Nix, veckans diss är Singing Bee Kändisar - ÖÖÖRK!
Storsatsning? Fetsuug!



Tur för dig att godhjärtade Jakob stoppade dig innan du sa för mycket - AAS!
Skämt? My fucking ass, vad skulle poängen med skämtet vara? Att ingen vill köpa hans bok?

COME ON PEOPLE, THINK!

Kommentarer
Postat av: Mad

Hahaha! Vilken blåst djävel..

Ja SingingBee Kändis mög..men när har det programmet varit bra?

2009-10-18 @ 08:06:35
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0