Smöret är framtaget!

För nu ska här bakas chokladbollar!

Eller jaa, om ett litet tag, smöret skulle tydligen vara rumstempererat och det är väl inte samma sak som när man precis tagit ut det ur kylen? Nej, tänkte väl det!

Födesledagsbarnet sover, likaså Lilleman och Svärmor. Jag sitter här och funderar på varför jag inte har gått och lagt mig än? Svaret är ganska enkelt, det är skönt och avslappnande att vara vaken när hela huset är tyst, det är värt att få lite mindre sömn för att känna på detta!

Men iallafall, nu är det en timme sedan alla gick och la sig så nu är det hög tid för mig att borra in mig i min älsklings arm, pussa honom på pannan och berätta hur mycket jag älskar honom - trots åldersökningen ;)

Neej, jag bara driver, jag har mer ålderskris för M´s skull än vad han själv har, han bryr sig juh inte! Kanske därför jag bryr mig för oss båda två? Tjugosex lixom, det är mer än halvvägs till trettio, om man räknar från tjugo?

Hah, nu får jag nog gå och vila mig en stund innan jag flippar ut fullständigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0