Kass update!

Usch!

Massor att fixa, stressen som ligger och gnager någonstans i bakhuvudet är totalt olidlig! När denna veckan är slut står hela lilla familjen Johansson-Björk i sitt alldeles egna hem! Och förhoppningsvis har vi hunnit lika långt som vi planerar.

Idag har jag jobbat, handlat, solat, hämtat Theo på dagis, fått en ny jacka av M, lagat mat, badat med Lilleman mm, är slut i mitt huvud nu.

Fick en ny jacka av M idag, den var jättefin men so not me och prislappen för den fick mig att vilja skicka tillbaka den ännu mer, så det ska vi förhoppningsvis göra imorgon!

För övrigt hittade jag Theo högst upp i den tvåmeterhögaribbstolen idag när jag kom till dagiset, inte en enda fröken var närvarande. Är det någon mer som inte kan förstå varför jag har ångest varenda dag när jag lämnar honom där?

Åh, fungerar alla dagis så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0