"Han var där imorse.." (?)

- And then what?!

När vi lämnade Theo på dagis imorse hade han som vanligt Snutte och Tiger med sig - som han alltid har! När jag kom och hämtade honom i eftermiddags var det bara Snutte som var kvar.

Alltså, jag har följt alla deras (dagisets) jävla regler om hur man ska göra för att få ha sina saker ifred - informerat och skrivit namn. Men tydligen måste jag stämpla fast Theos saker någonstans för att de andra rackarungarna ska låta dom vara!

"Jaa, han var juh här imorse." sa den ena fröken.
"Jag såg honom inte när han skulle vila efter maten." sa en annan.
"Ah, jag har sett honom i eftermiddags." sa den tredje men inflikade snabbt;
"Eller, det var nog Snutte jag såg!"

- :| Svårt att se skillnad på en blå filt som är 1 x 1 meter och en liten Tiger (?!)

Frågade Theo var Tiger var någonstans och han svarade att "Barnen tog Tiger!" och såg väldigt besvärad ut - jättekul, hade jag sett de barnen hade jag förklarat ett och annat för dom.

Detta är andra gången Tiger är puts väck, sist var det en liten pojke som gick hem med honom - flera dagar i streck (!) utan att pojkens föräldrar tyckte något var konstigt?!!

Nu är det slut för Tiger att följa med på dagis, om vi hittar honom igen, den saken är klar!


Någon som har sett denna lilla krabaten?

Kommentarer
Postat av: Mad

=( Stackars Theo..

Därför kommer Wincent ha en snutte på dagis och en hemma..

2009-10-22 @ 21:04:06
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0