En trött Theo?

Godförmiddag världen!

Huuga vad trött jag är idag, Lilleman har haft en dålig natt, vaknat tre gånger och varit ledsen - mardrömmar kanske? Han har nog varit vaken två och en halvtimme inatt så han är ganska mör just nu med tanke på att han steg upp tio i åtta imorse :S

Sitter här och segar, väntar på att klockan ska ticka vidare så man kan dra sig ner mot byns lilla centrum, frisk luft kanske piggar upp?

Theo sitter och läser i sin Blixten-tidning han har fått av M, den roar honom mer än jag trodde att den skulle göra - najs surpraajs! :) Han både räknar och lever sig in i serierna via bilderna!


"Traktorerna är mycket trötta mamma! Traktorerna nannar!"
"Där är Ramone, Fillmore och Sjassen mamma!"

Jag får se mig besegrad denna gången, bara för att det inte står "För barn från 2 år" på sakerna behöver det inte betyda att de inte kan glädjas av dom iallafall - så länge de inte är skadliga för dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0