Äntligen hemma!

Inte första gången jag använder den rubriken tydligen ^^,

Nu har vi kommit hem, hela lilla familjen. Först var jag och T nere in the village och solade, åkte vidare mot affären och fick hem två påsar fulla med nyttigheter - not, när får man det med sig hem egentligen?

Åkte hem om och lämnade av varorna, sedan bar det av mot T´s syster och innan vi åkte hem därifrån blev det en sväng in om Posten för att hämta ut våra lagrade brev. Huuga mig, snurr, snurr fram och tillbaka.

Hann precis komma hem, igen, så kom M från jobb, in i bilen igen och mot T-lilla! Skulle in till Theos gudföräldrar och efter en snabbvisit hos M´s bror for vi äntligen hem.

Nu är jag trött! Och hungrig, tur att vi ska äta kvällsmat nuu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0