26:e oktober

Snitsig rubrik va? Jag har kommit på den alldeles själv!
Ibland är man kreativ!

Ingen uppdatering igår på grund av att jag gick och la mig redan klockan sju :| var helt slut i kanelen, sicken dag vi hade alltså! Massor med folk, inte jättekonstigt då det var både Söndag och lönings-helg, höll på att krocka med någon bara man gick en meter.

Det är inte jätteroligt när man har en sulky med en 13,8 kilos kille i som inte tycker om när det är stopp överallt. Människor, när ska de lära sig att man inte kan stanna mitt i vägen?

Blev mycket köpt igår, som vanligt när vi är ute och flänger :)
En hel del till Lilleman,


Dessa bland annat, lite Blixten-plagg och även en "Doc"-bil som låter förskräckligt och inte har någon on-off knapp - ett riktigt bad-köp!

M fick en ny tröja från Jack and Jones och Lacoste´s senaste parfym + aftershave. Själv köpte jag mig massor med gos från Gina, benvärmare, halsduk och tre par vantar.

Inne på H&M blev det bara några tröjor, där var överdrivet mycket kaos bland både kläder och kunder så till slut gick jag bara till kassan, trots att jag inte hade hittat allt jag skulle, bara för att komma ut därifrån!

Orka med mycket människor?
- NEEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0