091023

Hmf! Då var man vaken igen da 8-)

Längtar tills på Söndag när det är dags att vrida tillbaka uret igen, give me my hour back! Åh, är alltid lika trött när det är mörkt ute och sommartiden fortfarande gäller. Jag ska gå och lägga mig klockan nio på söndag så är klockan egentligen åtta och sedan sova tills jag vaknar - om Theo tillåter det ;)

Usch jaa, sitter här och äter min gröt, inte alls lika gott så här dags ;/ ..

Ska strax ut och brusha tänderna, ta på mig det som påklädas skall sedan blir det upp med Lilleman och M - ni kan tro att dom två ligger och snusar gott i sängen just nu - men inte mycket längre :)

Btw, Annika, det är L´oreals Silverschampoo som jag har beställt inne på BangerHead och det är verkligen riktigt bra! :)

Tajm to go people!

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack så hemskt mycket för tipset! Nu ska jag shoppa!!

2009-10-23 @ 18:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0