guess who´s baack?

BACK AGAIN, THE LADY IS BACK - TELL YOUR FRIENDS!

Hah, heej, long time no seen ha? Ingen har märkt det mer än jag, sitter här med min labtop och mobila bredband, tror ni att ginis har blivit hightech eller? Ajaa, nog snackat om mig.

Vad har hänt?

Theo har fyllt två år - världsstort! Tack till alla som var med och firade honom, det betyder mycket att se vilka som verkligen bryr sig om vår stora kille!


Grabbarna Björk! Theodor fokuserar på att blåsa ut sina två två-årsljus!

Vi har flyttat - världsbäst! Syrran har varit hemma från London - greeat! Många rundor på IKEA har det blivit - asdrygt. Massa jobb - typ 200 timmar denna månaden.

Aa, det var lite smått och gott ur våran verklighet.
Och jag har inte ens loggat in på bloggen sedan vi började flytta ^^,
IT´S A RECORD!

Ska försöka komma in i att sitta vid datorn igen, skriva om min ünderbara vardag och bara vara mig själv, as always! Fast inte idag, nu är det time to hit the bed, gonna be a long finish på denna veckan, 40 timmar kvar att wörka och det är bara onsdag ;|

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Jenny

ÄNTLIGEN!!!!!!!



Hoppas allt är bra med er och att ni trivs i nyaa hemmet...

Själv sitter jag här och tycker synd om mig själv hahaha jag är förkyld som bara den!!



Jopps se bara till att du inte går in i väggen med allt jobb...



KRAM!!!!

2009-11-26 @ 09:02:27
URL: http://jemj.blogg.se/
Postat av: Connie

äääntligen =) DU har varit saknad =)

2009-11-26 @ 15:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0