Vilken miss!

Igår var jag och Theo i Ystad hela dagen hemma hos min väninna Sussie.

Försökte laga vår dator, eller åtminstonne få ut vad som fanns på hårddisken - typ alla bilder på Theo (!) Efter många försök och frågetecken om varför datorn inte ens ville visa vad som fanns på hårddisken beslöt Sussie sig för att se hur mycket minne som var taget från den.

Vi har en hårddisk på 76309 mb (76 gig) och det lediga utrymmet var 76308 mb :| Tom, datorn är T O M, alla bilder är borta, utan att jag ens vetat om det, TACK NINA! Där försvann hela Theos första år, tack för att du försökte laga min dator och sedan inte ens kunde vara ärlig nog och berätta att det enda du gjort var att tömma skiten! TACK!

Det är nog värt en "Dagens Ros" i tidningen va?

Jaja, skitsamma, bilderna kommer inte tillbaka för att jag sitter och spottar och svär en stund. Inte heller den dumma bilden i dagens YA på mig och Sussie kommer försvinna, skit!

Ajaa, nu ska jag försöka hitta våran XP skiva och få liv i den tömda labtopen.

Kommentarer
Postat av: Poohlina82.blogg.se

fyfaaana vad tråkigt.. lider med dig. Jag har oxå lärt den hårda vägen. Så nu breänner jag ner elelr framkallar bilderna hela tiden så jag slipper förlora

2009-05-06 @ 13:16:37
Postat av: jessica

sv: hihi tacktack :)

2009-05-07 @ 02:56:09
URL: http://jlethin.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Nej... gud, sådana grej är ju ovärderliga -vill till att ringa runt och begära ut skivor av alla bland släkt och vänner som kan tänkas ha bilder på honom... hoppas du får ihop en del, sedan ligger det ju lite i bloggen också...

2009-05-07 @ 10:25:35
URL: http://mammamelisa.blogg.se/
Postat av: Kela

Åh nej, va tråkigt, verkligen.. Jag ska nog bränna ut alla mina bilder idag, haha xD

2009-05-07 @ 12:19:04
URL: http://xkela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0