När föräldraskapet gått åt helvetet!

Om någons dotter kan sitta och "kräka" av sig en sådan här "gall"-salva över hela internet antar jag att hennes mamma inte har varit en speciellt bra mamma, hon har uppenbarligen "glömt" att lära sin dotter vad empati, respekt och medkänsla är;

"Jag vet att jag spy galla på unga mammor, ammande mammor och nu även mammor som går brevid varandra på stan med sina jäkla barnvagnar. Jag har hört om att mammor brukar göra det får att "protistera" men vafan protisera mot vad? Att vi med midjor också vill kunna på på trotoaren?

Usch, har verkligen fått en grejj nu MOT hela världens mammor.. Ur mina ögon är dom ett gäng bittra surtanter som försöker ta över världen med sina spenor, usch! När kommer lagen som förbjuder offentlig amning föresten?"

Ännu mer uppenbart är att mamman inte på något sätt försökt få sin dotter att gå till skolan, stavfelen haglar ner över det såkallade blogginlägget.

Antar att Kissie tycker det är viktigare att spana på vad hon har för klet i ansiktet än att försöka räkna sina fattiga hjärnceller.

/ angryma'm

Kommentarer
Postat av: Mad

En dag vaknar hon förhoppningsvis upp..man kan ju undra om hon är en sådan som äcklas av äldre också..

Ingen empati..

2009-05-08 @ 07:24:13
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0