LVU (?)

Godkväll!

Idag kraschade vår andra dator, hur lycklig tror ni att jag är nu? Wii, superglad. Får attackera Snaa´s dator fram tills att vi löst dator-frågan - är det lönt att få liv i våra två skrothögar som bara dör eller är det lika bra att köpa en helt ny?

I mina ögon är de två gamla skruttarna inte mycket värda, känner att efter allt tjafs med dom förtjänar vi en ny dator som förhoppningsvis inte börjar klydda de första månaderna.

- Har redan spanat in min lilla älskling, en Fujtisu Siemens Amilo (igen)


Min framtida älskling, om inte nu så blir det senare iallafall (!)
Isn´t She cute? ^^,

Idag har jag varit ledig, kände att jag behövde det efter min 6:45 - 21 tur igår, snacka om att jag var mör när jag satte mig på bussen! Inte för att omgivningen hade något överseende med det, framför mig och vid sätet brevid satte det sig två killar som senare visade sig vara f.d. ungdomsanstalt invånare - LVU omhändertagna heter det väl (?)

Killen framför mig betedde sig som att han tagit 5 exstacy tabletter och tjoade i hela bussen. Han försökte även med alla medel att få mig att ge honom uppmärksamhet, vilken han INTE lyckades med - 30 minuter med en pajas framför sig, det var svårt att hålla masken ibland, speciellt när han började skråla Celine Dion (!)

Talade vitt och brett om deras tid på Gotland och om vad de hittade på med för skit innan och nu, hur många idioter de kände och började jämföra vem som var värst av dom - suck. Är otroligt glad för att jag inte har sådana människor i mitt liv, usch!

Kompisen verkade väl ganska reko, inte lika utflippad som sin kamrat och tur var väl det då han var som 10 st 5-åringar i en och samma kropp :S När jag väl skulle gå av stod pajasen mitt i gången och dansade till någon utav sina "fjortis"-låtar på mobilen, han makade iallafall på sig och jag var nog världens lyckligaste människa när jag gick av den bussen - mina öron tackade också.

Rolig dag va? Först jobba hela dagen, mådde som en zombie och ville bara hem, sedan avslutar man kvällen med den teater-showen! Därav har denna dagen mest bestått av slappande, var nere och handlade med syrran innan idag, annars har det varit lugnt!

Älsklings pojken har såklart varit dagens mittpunkt, som alla andra dagar.

Hjärtat hälsar att ishavssallad på mackan is the Shit, morsan håller med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0