feberfri (!)

Äntligen lördag!

Och äntligen är min lilla son feberfri, tacka Gudarna! Det var nog ingen svininfluensa eller halsfluss utan förhoppningsvis bara en helt vanlig tre-dagars-feber (ons-tors-fre)

Idag är vår stjärna lika klar som vanligt, han busar, leker, pratar och springer runt precis som han alltid brukar göra! :) Uppe på det hela är han glaad, herregud vad man uppskattar "självklarheterna" när de inte synts på ett tag.

Ätandet och drickandet börjar så sakteliga komma igång igen, vet hur man själv är när man varit sjuk - hungerkänslorna är inte det första som kommer tillbaka. Ett steg i taget helt enkelt!

Övrigt om min spännande dag, började jobba 06:45 och höll på med det fram till 12 då jag tog mig femton välförtjänade minuter i solariet för att sedan fortsätta arbeta en timme till - sen vart det hemgång! :)

Resten vet ni, egentligen, får se om kvällen bjuder på något annorlunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0