Det osar katt!

Vilken förändring det blir i besökslistan när man ifrågasätter en "stor" bloggare, även om jag kan anse att jag bara undrade det helt uppenbara så verkar det ha givit mig en del uppmärksamhet, nääjs!

Jag kommenterade den ökända "Tvillingmamman" som har fått ta mycket skit på grund av hennes val att vara anonym på sin blogg, vilket jag tycker hon har all rätt att vara! Alla behöver inte fungera likadant och vilja fläka ut hela sitt liv i bilder och ord som t.ex. jag tycker om att göra :)

Men att hennes kompis "Caroline" skulle suttit inne på hennes blogg hela dagen igår och uppdaterat kommentarer för att senare mot kvällen skriva ett inlägg om att Em är på sjukhuset och att det har med "twinsen" att göra (?)

Neej, den köpte jag faktiskt inte, om det inte är så att kompisen är totalt rubbad i huvudet och väljer att lägga energi på hennes kommentarer istället för att ta reda på hur det är med henne?

Nu har lilla "Caroline" redigerat sina inlägg och tagit bort en av kommentarerna till mig, bara jag som känner igen detta beteendet från någon annan som brukar skriva i bloggen?

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Sebastian

Jaa jag vet. Sen är de väldigt lustigt att hon inte har några vänner som använder bilder osv. Sen att hon inte ha tagit kort på några bebisaker hon köpt . hon säger ju att vagnen är hos hennes mormor tror ja de va =S massa saker som gör att man tror att hon e fejk. Ja väntar bara på att hon ska avslöja sig själv.... =P

2009-05-04 @ 12:26:49
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Sebastian

ja håller me dej =P

2009-05-04 @ 19:41:06
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Postat av: Kela

Vad menar du? Att hon skulle vara på låtsas? (:

2009-05-07 @ 12:13:55
URL: http://xkela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0