ZIP IT!

Åh, värsta torkar-blogg idag, det här får vi göra en smärre ändring på, right? Kom hem för en stund sedan, har ätit middag hos svärföräldrarna, hackeböf? Vet inte hur det stavas men gott är det! :D

Vad har hänt mer idag? Jag har haft väärldens glassigaste dag på jobb (!) 11-16 - wonderful time. Ätit lite tårta och nybakta bullar som jag hade med mig till jobbet och så den goda kvällsmaten uppe på det, I think I´m going fat! :p

Nää, så illa är det inte, med min erfarenhet som höggravid kvinna så vet jag när det börjar knaka i fogarna ;)

Mycket mer har jag inte att tillägga för tillfället, förutom att det suger att snurra fram klockan en timme, onödigt och förvirrande! Bjuder på en bild på min underbaring;



090329



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0