Vill ha min dator,

typ NU! Helst igår.

Sitter och tittar på gamla bilder på Theo, blir helt salig - man glömmer verkligen hur yttepyttesmå de är när de är nyfödda (!) Så små och oskyldiga, sköra och (nästintill) hjälplösa, helt underbara - måste ha en till! :p


Titta på underbaringen, endast 2 månader gammal och då tyckte jag att han växte fort - se på min lillkille idag, nu är han stor (!) Jag minns den dagen som igår, svärmor och svärfar kom på oanmält apropå-inget-alls-besök hem till oss, vi satt och pratade och drack kaffe och Theo var mittpunkten på kvällen.

Har/hade även bilder från kvällen på Theo med sin farmor och farfar men de ligger självklart på vår halv-kraschade dator, jag vill ha hem den nuu! Det är konstigt att man kan minnas så mycket av att bara se på en bild, fast det är väl som de säger "En bild säger mer än 1000 ord" (:

































Här är en liten del av alla foton jag har, en droppe i Nilen ungefär (!) De ligger i blandad ordning och hinner tyvärr inte skriva texter under bilderna nu eftersom jag ska hinna in på Supermarket innan de stänger klockan 20!

Kommentarer
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Tack! Jo jag tycker absolut man kan gratulera för att dom mår bra.. då är det ju inget med könet och göra.:) Men jag är jätte glad över att vi ska få ett barn av båda könen då jag tycker pojkar och flickor är härliga på egna sätt. Speciellt när dom kommer upp i tonåren så blir dom super "härliga" ;)



Men hade blivit glad om det var två tjejer eller två killar. Nu visste vi ju redan att det var en av varje fast det var ju inte lika säkert som nu.

2009-03-26 @ 20:23:45
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Åhhh nu blir jag helt salig. vilken sötnos!!



Sv: Jo jag tror nästan varje läsare jag haft har sagt att jag borde skriva en bok. Men det handlar om att våga också. Är lite smårädd...

2009-03-26 @ 20:41:28
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: Rösta på veckans blogg - emmajuli

Hej hej :) din blogg verkar jätte trevlig :)



Vad tycker du om elaka kommentarer?

Borde man ta åt sig?

2009-03-26 @ 20:50:14
URL: http://emmajuli.blogg.se/
Postat av: Mad

Han är så himla fin er son!

Först nu kan jag förstå hur stolt man är som mamma! Jag gissar på att vi också kommer ha en triljon bilder på en viss liten Wincent..=)

2009-03-27 @ 07:13:25
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0