utsatt för latmask-beteende (!)

Nu är den 8:e mars 2009 snart över, undrar vad den 9:e bär med sig? Egentligen behöver jag inte ett svar på det för det har jag själv, en urtidig jäkla morgon och en promenad på 4-5 km, jippi. Allt det för att M inte orkar stiga upp en kvart tidigare och köra Theo till dagis, istället får vi stiga upp 45 minuter tidigare och gå till dagiset 15 minuter innan M ens ska köra till jobb, surt!

Ajaa, jag antar att det är jobbigt att ha körkort och bil, själv vet jag inte eftersom jag inte har något av det, eller jo en bil har jag men får tyvärr inte köra den. Jag antar också att det är rättvist att jag som börjar 8:15 stiger upp 05:30 och att M som börjar 07:00 går upp runt 06:15 - jaa, jag är riktigt irriterad över det där!

Jävla latmask - rent ut sagt!

Känner att det är dags att byta samtalsämnet nu innan jag brusar upp för mycket. Sitter och lyssnar på The Voice, as always, Daillou som spelar underbar RnB - såg precis att han heter Axelsson i efternamn, Daillou Axelsson - så jäkla sött hah! :D Hittade en klubb på Facebook "Vi som saknar Daillou på The Voice" - check, jag gick med direkt!

Så nu är vi två hela medlemmar (!) fyfan vad han kan känna sig saknad, av oss iallafall.

Idag har jag jobbat 7:30 - 17:00 och imorgon blir det 8:15 - 17:00 sedan har jag (kanske) två dagars ledigt, om det blir av - as a timanställd you never know.

Fick höra domen på vår dator igår - K.I.A. hårddisken är högst troligt kraschad vilket innebär mega-ångest, får försöka tänka på något annat och intala mig att "There´s no sucha things as crashed computers" om och om igen.

Annars har min dag varit helt ok, solade efter jobb *mm* börjar bygga upp min färg ordentligt nu och det är skönt som tusan, det gäller bara att sola regelbundet. Ska snart köpa mitt träningskort (!!) ginis ska träna, ginis, som alltid skubbade från idrottslektionerna, ska lägga flera tusen kronor på ett träningskort,

- jaa, hade det inte varit så att jag är The Ginis hade jag aldrig trott på det.

ginis + träna = hah!

Kommentarer
Postat av: Poohlina

Latmaskar är det värsta... Speciellt när det är under dom omständigheterna.

ja har bankat han ur sängen...

2009-03-09 @ 19:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0