TRÅKMÅNSAR (!)

Vilket oengagemang ni bjuder på gott folk! Första och sista gången jag hade en "tävling" i min blogg, tur att ni är hästlängder ifrån antalet annars hade jag varit tvungen att utse en vinnare i denna icke-deltagar-givande "tävling"!

Neej, nu ska jag inte klaga, det är faktiskt hela FEM personer som har gissat och än är jag inte klar med er ;p Let´s keep the good guesses coming!

Ni behöver inte oroa er för att jag har räknat fel för det är den här söta maskinen som har countat it all! Yees, det är sant, jag har gett upp min hobby att samla 50-öringar
- efter 3 år!

Sjöbo har äntligen återfått sina halv-kronors poletter, nu slipper de kanske sätta upp lappar på Konsum om att de behöver 50-öringar (?)

I did the community a favour today,

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åhh vilken sötnos du har i din header ;) Ser ju helt överlycklig ut!

För övrigt gissar jag att det är 2450 50-öringar :D Vad kan man vinna då?



Sv: Tack för de uppmuntrande orden. Vanligtvis är jag "uppe" men denna vecka är veckan vi begraver lilla Cecilia som bara blev 10 dagar gammal, så jag har en svacka!

2009-03-23 @ 23:01:04
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: Mad

2366

2009-03-24 @ 08:32:53
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0