tjugo minuters solning,

HÄRLIGT! :)

Cyklade ner till Meddo innan ikväll och tog mig ett välförtjänt solbad, kärlek för huden. Det var däremot inte lika varmt och skönt att cykla hem igen, mjusch, känns som vinter all over again!

Köpte mig en cola på vägen hem (!) gud vad gott det var.

Imorgon väntar åter arbetet 16-21, innan dess ska jag vara med min underbara son, busa, leka, stimma och stoja som vanligt! Idag har han lärt sig vad "och" är - det är nya grejen med lillkillen, han lär sig vad saker innebär, inte bara att säga dom.

Idag sa han "Dä e Nalle" och pekade på en nalle, sedan vände han blicken åt ett annat håll och sa "Och dä e nalle" och pekade mot en helt annan nalle - morsans kille! Bjuder på en bild från hans 1-års kalas, mest för att jag glömde köpa batterier - är jag fövånad (?)


Nu ska jag gå och duscha och inpacka mitt hår,
känner att det också behöver lite lööv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0