time to go,

Nu har klockan snart blivit 13:45 - då är det dags för mig att bege mig till jobbet, skittrist. Har verkligen ingen lust att arbeta idag, mest för att jag slutar klockan 21 ikväll och jobbar 8 - 21 imorgon, jag kommer inte få se min son förrän på söndag och det är faktiskt bara fredag idag (!)

Och då enbart hinna umgås med honom någon timme för jag ska såklart jobba 11-16 på söndag, det är verkligen inte värt pengarna, önskar att jag bara kunde stryka alltihop. Ska ta mig en allvarlig fundering på att jobba mindre, men hur gör man det som timanställd?

Säger jag nej till tider titt som tätt så slutar de att ringa mig och då får jag inga tider alls, kluvet. En sak är säker iallafall, inga fler dubbel-pass - imorgon är mitt sista!

Dags för en omprioritering,
tja!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Dubbelpass ska man tacka nej till, för alla inblandandes skull. Men säga nej till tiden ska man nog inte göra när man är timanställd, och finanskrisen blir värre.

Samtidigt förstår jag att det blir jobbigt när man inte ens får se sin son på en hel helg :(

2009-03-27 @ 19:45:46
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0