Lördags-shopping!

Det bästa med en ledig lördag är;

Jag får vakna i lugn och ro med min älskade son och sambo, vi kan äta frukost och klä på oss när vi själva vill, mysa en hel timme på morgonen utan att det gör något, ta en sen dusch mest för att man inte orkar gå upp tidigare -dessutom inte behöver!

Inga måsten och oftast inga bekymmer, det är underbart med lediga lördagar,
thats just it.

Idag har hela lilla familjen J-B varit i Tomelilla hos Theos gudföräldrar, de ringde oss tidigt imorse (klockan 9) och sa att de tyckte att Theo behövde ett par nya vår-skor. Eftersom att de äger en skoaffär i Tomelilla så har de ett stort urval till Lilleman, det hela slutade med att Theo fick ett par nya vita adidas-pjux (tack!) plus ett gäng adidas-strumpor!

Lillkillen blev överlycklig och knatade runt i hela skoaffären med sina nya skor i storlek 23, det är ett plus i kanten det, fötterna har vuxit en hel storlek sedan vinterkängorna! Och så är det det där med kardborr-band, han älskar det, ska öppna och stänga hela tiden! :)

Jag och M handlade också en del, inte köpt nya skor på år och dag känns det som, förutom mina nya vinterkängor men iallafall. Det blev två par pjux till mig;




Blev helt förälskad i "ballerina"-skorna, såå söta! Kan iofs inte ha dom på ett x antal veckor/månader men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! :D

Fick såklart syn på ett annat föremål av helt annan karaktär som var tvungen att glida med mig hem, vad har dom i en skoaffär om det inte är skor? Väskor, VÄSKOR såklart! En utav mina laster (A)

Love @ first sight!

När vi kommit hem kom svägerskan förbi på en kopp kaffe, alltid trevligt att ses :) Nu har Theo gått och lagt sig och vi ska strax köra upp till min bror för en liten visit, sedan blir det hem och ta det lugnt - M ska jobba imorgon på förmiddagen och jag jobbar på eftermiddag/kvällen - GREAT! :/ ..

Har fortfarande lyckats att inte kommit ihåg att köpa batterier, snart skickar jag någon annan eller beställer dom på internet, då kommer de hit iallafall för min hjärna kan man inte lita på :/ .. Bjuder på en bild från Snorks kamera istället;


Världens goaste lillkille som kan säga "gonatt!" till sin mamma när han ska sova, jag blir helt varm i hjärtat, han är så otroligt duktig! Och tiden går så fort - det känns som att innan jag vet ordet av har han fått en moped och behöver en rakhyvel för att han börjar få mustasch!

MammaHjärtaTheo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0